divendres, 8 de març del 2013

Albert Trias


Albert
Sempre hi han coses que falten per dir i per agrair. Se que amb la mirada, amb les actuacions, amb el dia a dia, ja ens les hem dit quasi totes. N'hi han dues que no les he explicades mai i que t'haig d'agrair.
En la meva etapa en el club Pàdua, catorze o quinze anys tenia jo, tu eres el director, em vares confirmar la visió de col.laboracio social que mes tard has seguit i confirmat amb la fundacio la nau i de la que pots sentir-te molt orgullós per la gran tasca que fa.
En la mateixa etapa, et vaig veure explorar i estudiar les propostes dels incipients partits polítics que anaven legalitzant o sortint a la llum publica. Va ser la meva primera referencia d'unió democràtica de catalunya. Tu m'ho vas explicar. Tu em vares dir que era en el que et senties mes proper. Em va fer molt content, anys després, la nostra retrobada com a militants d'unió.
El dia de que et varem acomiadar, ho varem poder fer amb catala, recordant el teu servei a la societat i cantant el virolai. Que be deus estar sota el seu mantell blau.