dissabte, 1 de juny del 2013

Col·laboració.

Col·laboració



            Sempre he cregut que és consubstancial en mi la col·laboració amb totes les persones, i sobretot les més properes. Indiscutiblement quan vaig venir a viure a Olesa de Montserrat em vaig incorporar a diferents entitats i associacions d'Olesa. Per tant, com a Olesà, en qualsevol de les meves activitats personals, professionals i polítiques que he desenvolupat he tingut espai per ajudar i col·laborar amb els olesans/nes i a qualsevol de les múltiples entitats, associacions i fundacions que existeixen i que treballen efectivament per la solidaritat, la cultura, l'esport, el voluntariat, la joventut, etc.

            Aquí a Olesa, he disposat d'un molt bon exemple: En Josep Oriol Segura. Em va ensenyar a treballar per la gent d'Olesa encara que no tingues cap reconeixement ni polític, ni personal, com va ser el seu cas, durant tota la seva vida.

            Davant de peticions de persones i entitats d'Olesa cal ajudar i dedicar-hi temps, esforç, gestió i posar-hi tota la bona voluntat possible per col·laborar. No pots garantir que les gestions fetes acabin resolent les problemàtiques o qüestions plantejades. El que si que es pot garantir és que faràs tot el que bonament puguis per ser d'utilitat.

            En tot cas, des de qualsevol lloc a on em porti la vida, sempre que pugui, trobareu, en mi, una mà que col·laborarà en tot allò en que bonament pugui ser útil per Olesa i per tots els olesans i olesanes.

            No es tan sols un compromís personal, sinó que porto mes de 30 anys reflectint-lo amb la meva militància política a Unió Democràtica de Catalunya. Sé que, políticament, es poden qüestionar les gestions que he pogut fer per a les persones i entitats del poble que m'ho han demanat. Soc conscient que algunes gestions no han donat els fruits que esperàvem. També crec que és millor intentar-ho que no girar la cara, fer veure que no saps la problemàtica, i preferir no fer res.

            Assumeixo el risc i la crítica, per tant, si creieu que puc se d'ajut, compteu amb mi.