dimarts, 29 de gener del 2013

Cessament



Avui cesso com a Delegat del Govern de la Generalitat de Catalunya a Barcelona.

He tingut l'honor de treballar durant dos anys al servei del meu país i de la nostra gent. Vull agrair-vos que m'heu fet fàcil la feina, la vostra comprensió i la bona voluntat demostrada per solucionar problemes en benefici de la ciutadania.

He constatat l'esforç i la dedicació que esmerceu la vocació per atendre la vostraresponsabilitat. Jo he intentat que la institució de la Generalitat la trobéssiu propera i accessible.

Ha estat la millor experiència professional que he tingut, em sento feliç i honoratd’haver-la fet i, entre vosaltres, he fet molts bons amics. Compteu amb mi, per seguir col·laborant amb tot allò que pugui. Faig meves les paraules del gran poeta  Espriu:“Emantindré fidel per sempre més al servei d'aquest poble.  

Com sempre us he dit, a disposar.

Fins aviat.   


3 comentaris:

Anònim ha dit...

Crec que has fet una bona feina. Espero que tinguis molta sort.

Anònim ha dit...

M'ha entristit la notícia del teu cessament. A vegades em costa pair que resulti tan fàcil desprendre's de persones molt vàlides i tan difícil prescindir dels ineptes.

Andreu ha dit...

una llastima per la politica de contacte, no la de despatxos tal vegada excesivament alunyada de la realitat del poble. Saps? ho has fet be!