dijous, 26 d’agost del 2010

Andoni Zubizarreta

Tu ja ens coneixes. Vas estar vuit anys defensant a la porteria els nostres colors blaugranes i en reconec un gran admirador teu com a professional del futbol i com a persona. Em va desagradar la teva sortida del Barça, com a “culpable” d’Atenes. Jo era dels que creia que ens podies defensar algunes temporades mes i així ho vas fer al club del Valencia.

Estic satisfet de la teva tornada, com a director esportiu, i que consti que respecto molt al teu antecessor en el càrrec Tixi Beguiristain, i penso que pots realitzar una tasca professional tan bona com la seva per el bé del equip i del club.

Em sorprèn, però, que no t’adrecis a nosaltres en la nostra llengua després de tants anys a casa nostra. Ara tens una segona oportunitat, tens set anys de feina a Can Barça. No tornis a perdre l’oportunitat, su us plau. Fes-nos sentir a casa nostra en la nostra llengua. Intenta-ho. Si jo tingues contracte de treball al País Basc, també ho faria. Per respecte, per consideració, per agraïment i per valors. Gracies.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Estic totalment d'acord amb tu. Però jo encara aniria més lluny, no pas pel Zubizarreta sinò pel President del Barça. Ell, que és català de naixement utilitza massa el castellà a casa nostra. Crec que confon la bona educació amb la renuncia a parlar amb tota normalitat amb l'idioma que és el propi de la Instituició que presideix.

Sandro, pel que representes actualment si us plau, parla més en català, veuras que no costa tant. Molts t'ho agrairem.