dissabte, 1 d’agost del 2009

Poderós

No crec ser poderós en res. La individualitat no és poderosa.
Poderosos som com a família, he tingut la sort de tenir-la sempre ben a prop, pare i germans. Poderoses son la meva dona i la meva filla que m’han sabut guiar, una excel•lent companya i una filla que es com el sol de cada mati i la bellesa de la lluna cada nit.
Poderosos son els amics que m’accepten amb les meves virtuts i defectes i em demanen el que puc donar i m’aporten el que puc necessitar.
Poderosa es la feina, on sempre m’he trobat a gust treballant, m’agrada l’adrenalina del risc i la satisfacció de feina ben feta, ben resolta.
Poderosos sou vosaltres, sense unes persones excepcionals no es pot fer una bona feina. Un, no es perfecte, però he gaudit d’un equip perfecte. Heu aportat il•lusió i empenta, intentant cada dia fer les coses ben fetes i, això, per justícia ha de tenir el seu premi. El primer el de la satisfacció personal de la feina ben feta al servei d’altres, que de vegades, a l’iniciï no ho valoren o no ens ho diuen, però sabem que queden satisfets i un pis, es un projecte de vida.
El segon es el que tots junts hem après. La feina es un constant aprendre coses noves, normatives, tècniques d’edificació, nova burocràcia, noves tècniques de venda, tot canvia, i hem estat al món, ben desperts per aprendre.
El tercer es el grup de treball, de tots vosaltres com a grup. Jo, al menys estic convençut que hem fet un bon grup d’amics, que serà impossible d’oblidar.
Poderós es el grup, l’equip, el conjunt, mai la persona. Som tots, i junts.....

1 comentari:

Anònim ha dit...

Doncs quina sort que tens, i .........