dilluns, 6 de juliol del 2015

Decisió Personal

Estimats amics,




Recentment, Unió Democràtica de Catalunya ha viscut un procés democràtic en el que hem acceptat un full de ruta diferent a l'establert fins a la data i que no tinc clar cap a on ens porta. Crec que el dret a l'autodeterminació del nostre País el teniem tots clar i veig que el partit no entén les properes eleccions del 27 de setembre com a plebiscitàries sinó com a simple elecció autonòmica. 

Podria exposar moltes teories del que crec que estem fent malament però accepto, ja d'entrada, que puc estar equivocat i que essent el comité de govern el màxim representat d'UDC, i com que suposo que disposa de mes visió i informació, està menant el partit cap el camí correcte.

Donada la meva situació de divergència ideològica profunda sobre la posició d'UDC davant la possible convocatòria electoral del proper 27 de setembre, sol·licito la suspensió voluntària de la militància pels propers tres mesos.

En cap cas vull fer cap mal al partit que tant m'estimo i que m'ha donat la possibilitat de ser feliç treballant pel meu País i voldria, en un futur no llunyà, continuar servint Catalunya a través del meu partit, Unió Democràtica de Catalunya.



Espero que accepteu la meva sol·licitud.