De tot una mica. Pensaments i reflexions molt personals... i pel que veig per a la meva pròpia lectura... Que ja m’està bé. Si algú passa per aquí que m’ho faci saber, em farà gracia. Gracies
dijous, 24 d’abril del 2008
Departament d’atenció al client
El problema de l’atenció al client depèn tan sols de la captivitat a la que el tinguis sotmès. Pot ser client captiu perquè existeixi un monopoli, perquè tinguis l'exclusivitat d'un producte, perquè el negoci visqui de clients passa volants o perquè tinguis un producte d'una sola venda. En tots aquests casos no hi ha cap necessitat de fidelitzar al client i per tant, de vegades sense voler, inconscientment, el client no es tractat com a tal, sino com a consumidor obligat, circumstancial, esporàdic o unicomprador. En aquests casos l'esforç ha de ser superior perquè mentalment l'empresa ha d'oblidar la captivitat, la superioritat en vers els client i posar-se en el seu lloc. S'ha d'intentar ser client.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada